Seminarier

4. Om oss - old
  5. Evenemang
  6. Seminarier
  7. Seminarium: Zangin Zeebari, Nationalekonomi, finansiering och statistik, Jönköpings högskola

Fyll i formuläret nedan för att skicka "Seminarium: Zangin Zeebari, Nationalekonomi, finansiering och statistik, Jönköpings högskola" till en vän..

Skicka "Seminarium: Zangin Zeebari, Nationalekonomi, finansiering och statistik, Jönköpings högskola" till en vän.

Captcha

För att vara säker på att denna funktion inte missbrukas ber vi att du identifierar dig genom att använda captcha-funktionen nedan.

Tillbaka till artikeln

Kontakt

För information om institutionens seminarieverksamhet, kontakta Dan Hedlin, tel 08-16 29 75.

Fråga oss - vi kan statistik!

Är du journalist och behöver komma i kontakt med någon som kan statistik, för att till exempel kommentera en undersökning eller en statistisk metod i media? Då har du kommit rätt! Kontakta Richard Hager så slussar han dig vidare till lämplig forskare.

Richard Hager
Telefon:  08-16 29 90