Poäng | Studietakt | |
Organisation I, period A | 7,5 | 100 % |
Redovisning I, period B | 7,5 | 100 % |
Marknadsföring I, period C | 7,5 | 100 % |
Finansiering I, period D | 7,5 | 100 % |
(Företagsekonomi I överlappar helt med Introduction to Business Studies och till stor del med Reklam och Pr I, dessa kurser kan inte tas med i samma examen: Företagsekonomi: Organisation I och Reklam & PR: Grundläggande management. Företagsekonomi: Redovisning I och Reklam & PR: Grundläggande redovisning. Företagsekonomi: Marknadsföring I och Reklam & PR: Grundläggande marknadsföring)
|
Företagsekonomi I, kurspaket 30 hp
Företagsekonomi I består av de fyra delkursena nedan och ger grundläggande kunskap inom ämnets områden. Kurserna nedan är länkade till sidor med kursbeskrivning, litteratur och schema.
Senast uppdaterad:
20 mars 2018
Sidansvarig: Studievägledning