Foto: Henrik Berglund/Familjen.

Rådet leds av studenter som kommit olika långt i sina studier. Det är inte en föreläsning där vi som studentråd endast informerar utan mer en plattform för öppen diskussion. Här kan vi tillsammans lyfta fram frågor, funderingar och förslag på aktiviteter med ambitionen att skapa bästa möjliga studieupplevelse – på campus och/eller på distans.

Den 20 april kl. 14 är du välkommen att prata med oss online! Det spelar ingen roll om du precis börjat studera eller håller på att avsluta dina studier – alla är välkomna att delta med sina perspektiv.

(Ps. vi är ett flerspråkigt studentråd. Våra möten kan vid behov ske på engelska).

Webbinariet ges i Zoom Webinar. Du kan antingen ladda ner Zoom eller ansluta till webbinariet direkt via webbläsaren. Ingen registrering krävs, men du behöver fylla i namn och e-postadress för respektive pass.

Vi ser fram emot att träffa dig online!