Har du inte läst företagsekonomi på Stockholms universitet innan höstterminen 2016 gäller nya examenskrav. | ||
Poäng | Studietakt | |
Redovisning II, period A | 7,5 | 100 % |
Marknadsföring II, period B | 7,5 | 100 % |
Finansiering II, period C | 7,5 | 100 % |
Organisation II, period D | 7,5 | 100 % |
Företagsekonomi: Marknadsföring II och Reklam & PR: Fortsättningskurs i marknadsföring. Företagsekonomi: Organisation II och Reklam & PR: Fortsättningskurs i management) |
Företagsekonomi II, kurspaket 30 hp
Företagsekonomi II består av de fyra delkurserna nedan och ger fördjupad kunskap inom ämnets olika områden. Kurserna nedan är länkade till sidor med kursbeskrivning, litteratur och schema.
Senast uppdaterad:
4 december 2018
Sidansvarig: Studievägledningen